fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Co je Ajwen? – jadłospis Iwony #01

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietę!

Slider

Tagi

Co je Ajwen? – jadłospis Iwony #01

co-je-ajwen-1

Pamiętacie serię Paleo jadłospis? Cieszyła się dużym powodzeniem, bo codziennie publikowałam co robiłam i co jadłam w ciągu dnia. Niestety w związku z zaangażowaniem w wiele projektów: powiększanie firmy, rozwój franczyzy, filmy na you tube, szkolenia, wykłady i konferencje, jak również przez wdrożenie zasady 8-8-8 nie jestem w stanie regularnie publikować. Zasada 3×8 oznacza: 8 godzin pracy, 8 godzin czasu wolnego i 8 godzin snu. Nie zawsze udaje się w natłoku obowiązków, ale dążę do tego. Z tego względu- często zamiast pisać w nocy relację wolę po prostu iść spać i Wam też to zalecam.

Co się zmieniło od czasu paleo jadłospisu

W sumie niewiele. Wciąż jem 3, a niekiedy 4 posiłki. Przeważnie są to posiłki białkowo – tłuszczowe, na kolację węglowodany, czasami pomiędzy posiłkami pojawiają się owoce, szczególnie kiedy rozpoczyna się sezon na borówki, truskawki i czereśnie. Nie jestem się w stanie pohamować, ale też nie widzę potrzeby tego robić. Zdarza mi się jeść chleb i nabiał, choć robię to rzadko, bo aż tak bardzo tego nie potrzebuję. Zjadam wtedy chleb żytni czy gryczany, zdarza się nabiał krowi, np. śmierdzące sery czy feta. Często są to posiłki rozdzielne, ale nie zawsze. Bliżej mi obecnie do 10 zasad niż do 100% paleo, które to eliminuje całkowicie zboża. Patrząc jednak na całokształt jadłospisu to staram się w 80% przestrzegać zasady:

  • dieta jak najmniej przetworzona
  • produkty bez dodatków sztucznych, chemicznych substancji
  • 4-6 godzinne przerwy między posiłkami
  • więcej białka i tłuszczu niż węglowodanów

Koniecznie śledź mojego VLOGA by być na bieżąco z tym co u mnie słychać!

Jadłospis wg 10 zasad Ajwen:

  • śniadanie: omlet z jaj i oliwek
  • przekąska: shake z truskawek i wody kokosowej
  • obiad: dorsz z duszonymi warzywami, sałata, ogórek gruntowy i ser feta
  • kolacja: chleb żytni, szprotki, zielenina

Może Cię również zainteresować:

Uwaga – ważne informacje, przeczytaj zanim zastosujesz lub skopiujesz.

Autor



Iwona Wierzbicka

Pamiętacie serię Paleo jadłospis? Cieszyła się dużym powodzeniem, bo codziennie publikowałam co robiłam i co jadłam w ciągu dnia. Niestety w związku z zaangażowaniem w wiele projektów: powiększanie firmy, rozwój franczyzy, filmy na you tube, szkolenia, wykłady i konferencje, jak również przez wdrożenie zasady 8-8-8 nie jestem w stanie regularnie publikować. Zasada 3×8 oznacza: 8 godzin pracy, 8 godzin czasu wolnego i 8 godzin snu. Nie zawsze udaje się w natłoku obowiązków, ale dążę do tego. Z tego względu- często zamiast pisać w nocy relację wolę po prostu iść spać i Wam też to zalecam.

Co się zmieniło od czasu paleo jadłospisu

W sumie niewiele. Wciąż jem 3, a niekiedy 4 posiłki. Przeważnie są to posiłki białkowo – tłuszczowe, na kolację węglowodany, czasami pomiędzy posiłkami pojawiają się owoce, szczególnie kiedy rozpoczyna się sezon na borówki, truskawki i czereśnie. Nie jestem się w stanie pohamować, ale też nie widzę potrzeby tego robić. Zdarza mi się jeść chleb i nabiał, choć robię to rzadko, bo aż tak bardzo tego nie potrzebuję. Zjadam wtedy chleb żytni czy gryczany, zdarza się nabiał krowi, np. śmierdzące sery czy feta. Często są to posiłki rozdzielne, ale nie zawsze. Bliżej mi obecnie do 10 zasad niż do 100% paleo, które to eliminuje całkowicie zboża. Patrząc jednak na całokształt jadłospisu to staram się w 80% przestrzegać zasady:

  • dieta jak najmniej przetworzona
  • produkty bez dodatków sztucznych, chemicznych substancji
  • 4-6 godzinne przerwy między posiłkami
  • więcej białka i tłuszczu niż węglowodanów

Koniecznie śledź mojego VLOGA by być na bieżąco z tym co u mnie słychać!

Jadłospis wg 10 zasad Ajwen:

  • śniadanie: omlet z jaj i oliwek
  • przekąska: shake z truskawek i wody kokosowej
  • obiad: dorsz z duszonymi warzywami, sałata, ogórek gruntowy i ser feta
  • kolacja: chleb żytni, szprotki, zielenina

Może Cię również zainteresować:

Uwaga – ważne informacje, przeczytaj zanim zastosujesz lub skopiujesz.

Autor

Iwona Wierzbicka
6 czerwca 2017

Tagi

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.

Podobne tematy

Moje Wizualizacje – Festiwal Inspiracji Opole

Warto mieć marzenia i wierzyć w ich realizację, stawiać sobie cele i pozwolić mózgowi by Cię tam doprowadził. Myśl pozytywnie, wizualizuj, myśl o innych tylko dobrze.

WIĘCEJ >

Jak oczyszczać mięso?

Paweł Jackowski opowiada o tym jak czyścić mięso ze zgrubień, tłuszczu czy ścięgien. Niby proste, a jednak nie każdy zdaje sobie sprawę jakie to ważne podczas przygotowania posiłku i jak to prawidłowo zrobić. Więcej filmów…

WIĘCEJ >

Paleo jadłospis 19-07-2014 podróż

Położyłam się spać prawie o 3:00 a wstałam o 6:00. Trzy godziny snu, kiedy wczoraj spałam 5 i przed wczoraj również tak mało… Rano byłam jak zombie i po raz pierwszy nie chciało mi się…

WIĘCEJ >

Paleo jadłospis 29-10-2014 dziwny dzień

Czasami coś powiem, czasami mam coś takiego dziwnego, widzę tego kogoś za kilka lat cierpiącego po operacji resekcji ważnych narządów życiowych, z workiem na kał, albo ostrzykującego się insuliną, rozdrabniającego pokarm i zażywającego garść leków,

WIĘCEJ >