fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Co je Ajwen? – jadłospis Iwony #01

Co je Ajwen? – jadłospis Iwony #01

co-je-ajwen-1

Pamiętacie serię Paleo jadłospis? Cieszyła się dużym powodzeniem, bo codziennie publikowałam co robiłam i co jadłam w ciągu dnia. Niestety w związku z zaangażowaniem w wiele projektów: powiększanie firmy, rozwój franczyzy, filmy na you tube, szkolenia, wykłady i konferencje, jak również przez wdrożenie zasady 8-8-8 nie jestem w stanie regularnie publikować. Zasada 3×8 oznacza: 8 godzin pracy, 8 godzin czasu wolnego i 8 godzin snu. Nie zawsze udaje się w natłoku obowiązków, ale dążę do tego. Z tego względu- często zamiast pisać w nocy relację wolę po prostu iść spać i Wam też to zalecam.

Co się zmieniło od czasu paleo jadłospisu

W sumie niewiele. Wciąż jem 3, a niekiedy 4 posiłki. Przeważnie są to posiłki białkowo – tłuszczowe, na kolację węglowodany, czasami pomiędzy posiłkami pojawiają się owoce, szczególnie kiedy rozpoczyna się sezon na borówki, truskawki i czereśnie. Nie jestem się w stanie pohamować, ale też nie widzę potrzeby tego robić. Zdarza mi się jeść chleb i nabiał, choć robię to rzadko, bo aż tak bardzo tego nie potrzebuję. Zjadam wtedy chleb żytni czy gryczany, zdarza się nabiał krowi, np. śmierdzące sery czy feta. Często są to posiłki rozdzielne, ale nie zawsze. Bliżej mi obecnie do 10 zasad niż do 100% paleo, które to eliminuje całkowicie zboża. Patrząc jednak na całokształt jadłospisu to staram się w 80% przestrzegać zasady:

  • dieta jak najmniej przetworzona
  • produkty bez dodatków sztucznych, chemicznych substancji
  • 4-6 godzinne przerwy między posiłkami
  • więcej białka i tłuszczu niż węglowodanów

Koniecznie śledź mojego VLOGA by być na bieżąco z tym co u mnie słychać!

Jadłospis wg 10 zasad Ajwen:

  • śniadanie: omlet z jaj i oliwek
  • przekąska: shake z truskawek i wody kokosowej
  • obiad: dorsz z duszonymi warzywami, sałata, ogórek gruntowy i ser feta
  • kolacja: chleb żytni, szprotki, zielenina

Może Cię również zainteresować:

Uwaga – ważne informacje, przeczytaj zanim zastosujesz lub skopiujesz.

Autor



Iwona Wierzbicka

Pamiętacie serię Paleo jadłospis? Cieszyła się dużym powodzeniem, bo codziennie publikowałam co robiłam i co jadłam w ciągu dnia. Niestety w związku z zaangażowaniem w wiele projektów: powiększanie firmy, rozwój franczyzy, filmy na you tube, szkolenia, wykłady i konferencje, jak również przez wdrożenie zasady 8-8-8 nie jestem w stanie regularnie publikować. Zasada 3×8 oznacza: 8 godzin pracy, 8 godzin czasu wolnego i 8 godzin snu. Nie zawsze udaje się w natłoku obowiązków, ale dążę do tego. Z tego względu- często zamiast pisać w nocy relację wolę po prostu iść spać i Wam też to zalecam.

Co się zmieniło od czasu paleo jadłospisu

W sumie niewiele. Wciąż jem 3, a niekiedy 4 posiłki. Przeważnie są to posiłki białkowo – tłuszczowe, na kolację węglowodany, czasami pomiędzy posiłkami pojawiają się owoce, szczególnie kiedy rozpoczyna się sezon na borówki, truskawki i czereśnie. Nie jestem się w stanie pohamować, ale też nie widzę potrzeby tego robić. Zdarza mi się jeść chleb i nabiał, choć robię to rzadko, bo aż tak bardzo tego nie potrzebuję. Zjadam wtedy chleb żytni czy gryczany, zdarza się nabiał krowi, np. śmierdzące sery czy feta. Często są to posiłki rozdzielne, ale nie zawsze. Bliżej mi obecnie do 10 zasad niż do 100% paleo, które to eliminuje całkowicie zboża. Patrząc jednak na całokształt jadłospisu to staram się w 80% przestrzegać zasady:

  • dieta jak najmniej przetworzona
  • produkty bez dodatków sztucznych, chemicznych substancji
  • 4-6 godzinne przerwy między posiłkami
  • więcej białka i tłuszczu niż węglowodanów

Koniecznie śledź mojego VLOGA by być na bieżąco z tym co u mnie słychać!

Jadłospis wg 10 zasad Ajwen:

  • śniadanie: omlet z jaj i oliwek
  • przekąska: shake z truskawek i wody kokosowej
  • obiad: dorsz z duszonymi warzywami, sałata, ogórek gruntowy i ser feta
  • kolacja: chleb żytni, szprotki, zielenina

Może Cię również zainteresować:

Uwaga – ważne informacje, przeczytaj zanim zastosujesz lub skopiujesz.

Autor

Iwona Wierzbicka
6 czerwca 2017

Tagi

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.

Podobne tematy

Paleo jadłospis 11-07-2014 kozy

Ciężki dzień… Pomyślałam i zaraz się skarciłam „MYŚL POZYTYWNIE” – dzień jest dokładnie taki jakim go sobie sami tworzymy. Pierwsze (…)

WIĘCEJ >

Taka Ajwen – taka byłam, taka jestem (niedoskonała)

Mam trochę trudniej niż wiele osób, ponieważ jestem na tzw. świeczniku i powinnam dawać idealny przykład – być okazem zdrowia z piękną cerą i włosami. Tym czasem jestem takim samym człowiekiem jak każdy inny, mam...

WIĘCEJ >

Paleo jadłospis 12-11-2014 suplementy

Fermentowany tran, sproszkowane podroby i skorupki zapłodnionych jaj. Woda z gliną i wermikompost w kapsułkach, czyli kupy dżdżownic. Wermikompost to źródło żywych kultur bakterii, enzymów, jak również witamin i minerałów.

WIĘCEJ >

Ajwen – Złote Myśli

Co jakiś czas coś wymyślę, jakieś powiedzenie, ciekawy zwrot, myśl, a żeby nie uciekło publikuję. Czyli Złote Myśli Ajwen.

WIĘCEJ >

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl