logo
Szukaj
open close

Paleo jadłospis 20-07-2014 urlopowo Alpy

Tryb urlopowy więc zmienię nieco konwencję paleojadłospiu. Nie będę pisała co o której jem, bo dzień wygląda tak, że wyjeżdżamy na rower rano, później walczę o życie i jem kiedy jest jakiś postój, albo gdy na kogoś czekamy. Na szczęście jest ktoś taki. Na mnie oczywiście też czekają ale to było do przewidzenia. Trzeba trenować w górach by mieć powera w górach. Ja mam sił tyle by się toczyć. Jedyne co mi wychodzi to zjazdy. Kocham techniczne szlaki po kamolach. Nie wychodzą agrafki, czyli zakręty 360st. Kiedy się zbliżam do krawędzi, a w dole urwisko, ciężko mi uwierzyć że wykręcę i że jak już nie wykręcę to się kibnę do wewnątrz zakrętu a nie na zewnątrz, co oznacza koniec….

Dzisiaj wjechaliśmy samochodami na Przełęcz Stelvio 2757m. Pogoda była bardzo niepewna i chcieliśmy zaoszczędzić 3h podjazdu. Zyskać czas i siły. Po całym dniu myślę sobie, że ten samochód uratował życie moich nóg.

Najwyżej byliśmy chyba koło 2900 m.n.p.m. Na tych wysokościach mniejsza ilość tlenu dawała się we znaki. Miałam problem oddychać, a w ogóle to z powodu kiepskiej kondycji miałam problem na podjazdach w szczególności tych trudnych technicznie.

Nagrodą za trud były fantastyczne zjazdy z agrafkami, dużą ekspozycją na wysokości i przestrzeń, na skalnych półkach. Moc satysfakcji dał mi zjazd kamienno-skalisty z sypkimi kamieniami który trawersował i agrafkował po zboczu. Jedyna moja myśl w takiej sytuacji „byle trafić między kamienie” – najmniejszy błąd, ucieczka kierownicy na zewnątrz zbocza „papa, tyle było”. No i ktoś się zapyta po co się tam pcham ? Kto tam jeździ ten wie jakie to uczucie: adrenalina, euforia, strach, ekscytacja i totalny relax bo mózg ma jedną myśl „przetrwać” i to ogromne poczucie satysfakcji „skoro to mi się udało, mogę dokonać w życiu wszystkiego” Życie w takich chwilach jest piękne.

Jadłospis:

• Śniadanie 8:00: 4 jaja na boczku, sałatka z sałaty i papryki.
  • Przegryzki i posiłki na trasie: suszone rodzynki, morele, żurawina, daktyle, 2 banany, 2 kiełbaski dojrzewające.
  • Kolacja 18:30: karczek z grilla, kaszanka, pieczarki, surowe warzywa.
  • Po kolacji: granat, suszone jabłka.

Podsumowanie dnia:

2014_paleo jadlospis(20.07)9Sportowe podsumowanie:

2014_paleo jadlospis(20.07)102014_paleo jadlospis(20.07)11

2014_paleo jadlospis(20.07)12

UWAGA: to jest mój prywatny paleo jadłospis, mój plan dnia, mój trening, nie koniecznie musi być dobry i dla Ciebie!! Ja się czuję świetnie, mi służy, a Ty skonsultuj to ze swoim lekarzem, trenerem czy dietetykiem.

Iwona Wierzbicka

Paleo jadłospis 20-07-2014 Alpy MTB – urlop

Autor

Podobne tematy

Ajwen – Złote Myśli

Co jakiś czas coś wymyślę, jakieś powiedzenie, ciekawy zwrot, myśl, a żeby nie uciekło publikuję. Czyli Złote Myśli Ajwen.

WIĘCEJ >

Ajwen – motorówka – tak się rodzi nowa pasja

Najpierw mi kaskiem trzęsło, później było mi za gorąco, później rękawica obcierała, później obtarł mnie rzep od żółwia, później zaczęły wpijać się szelki, później zmarzłam bo nie zamknęłam wlotów, później tyłek mnie rozbolał.

Paleo jadłospis 28-07-2014

Pierwszy dzień w pracy po urlopie… co za dramat! I tak od razu 8:00-20:00. Po południu myślałam, że nie dotrwam (…)

WIĘCEJ >

Podcast do podcastu – Heretyk Ajwen

Ostatnio nazwano mnie heretykiem, food-nazi, dietetykiem przez duże D, wielu uważa że przesadzam, inni że ich „uleczyłam”, jeszcze inni złowieszczą że doprowadzę ludzi do choroby, ciężko czasami jest być osobą o „innym” poglądzie, ale robię...

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.