fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Prehabilitacja – jak uniknąć kontuzji?

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Slider

Tagi

Czy jest sposób na to, aby zapobiec kontuzjom? Jest! Bardzo prosty. Wymaga jedynie konsekwencji w działaniu. Poznaj ten sposób i pozostań sprawny na dłużej. Pamiętaj, że Twoje ciało jest zaprogramowane na dłuższe działanie! 

Z tego materiału dowiesz się

  • Jakie często spotykamy kontuzje
  • Czym jest prehabilitacja
  • Czym jest wzorzec ruchowy
  • Jak wygląda koncepcja treningu funkcjonalnego
  • Jaki jest rozwój ontogenetyczny człowieka
  • Czym są segmenty ciała i ich potrzeby
  • Czym jest kontuzja
  • Dlaczego pojawiają się dysfunkcje
  • Czemu mówi się o patologicznych wzorcach ruchowych
  • Jaki jest wpływ składników mineralnych na sztywność mięśni

AUTOR

Agata Korzemiacka - elektroradiolog, szkoleniowiec oraz autorka wielu programów dydaktycznych (m.in. Personal Trainer IFAA & Athlete Performance). Akupunkturzystka oraz właścicielka firmy szkoleniowej Athlete Performance, objętej patronatem IFAA Polska. Była tancerka baletu klasycznego. Swoje doświadczenie i pasję kieruje w stronę traumatologii układu ruchu, ukrytych wad postawy oraz dietetyki sportowej. Propagatorka koncepcji treningu funkcjonalnego oraz zdrowego stylu życia. Black Roll Master Trainer, zgłebiający koncepcję pracy na powięzi i techniki SMR (self myofascial release). Współwłaścicielka Firmy Aveppi i kreatorka projektu „Trenerzy Aveppi”. Trenerka przygotowania motorycznego ukierunkowanego pod sporty walki.

Autor



Gość Ajwen
Długość: 00:42:42
Trudność: Średni

29 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

W koszyku

Autor

Gość Ajwen
Długość: 00:42:42
Trudność: Średni

29 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

W koszyku

Czy jest sposób na to, aby zapobiec kontuzjom? Jest! Bardzo prosty. Wymaga jedynie konsekwencji w działaniu. Poznaj ten sposób i pozostań sprawny na dłużej. Pamiętaj, że Twoje ciało jest zaprogramowane na dłuższe działanie! 

Z tego materiału dowiesz się

  • Jakie często spotykamy kontuzje
  • Czym jest prehabilitacja
  • Czym jest wzorzec ruchowy
  • Jak wygląda koncepcja treningu funkcjonalnego
  • Jaki jest rozwój ontogenetyczny człowieka
  • Czym są segmenty ciała i ich potrzeby
  • Czym jest kontuzja
  • Dlaczego pojawiają się dysfunkcje
  • Czemu mówi się o patologicznych wzorcach ruchowych
  • Jaki jest wpływ składników mineralnych na sztywność mięśni

AUTOR

Agata Korzemiacka - elektroradiolog, szkoleniowiec oraz autorka wielu programów dydaktycznych (m.in. Personal Trainer IFAA & Athlete Performance). Akupunkturzystka oraz właścicielka firmy szkoleniowej Athlete Performance, objętej patronatem IFAA Polska. Była tancerka baletu klasycznego. Swoje doświadczenie i pasję kieruje w stronę traumatologii układu ruchu, ukrytych wad postawy oraz dietetyki sportowej. Propagatorka koncepcji treningu funkcjonalnego oraz zdrowego stylu życia. Black Roll Master Trainer, zgłebiający koncepcję pracy na powięzi i techniki SMR (self myofascial release). Współwłaścicielka Firmy Aveppi i kreatorka projektu „Trenerzy Aveppi”. Trenerka przygotowania motorycznego ukierunkowanego pod sporty walki.

Tagi

Podobne tematy

jelita nadwrażliwe

Jelita – candida, nieszczelne, nadwrażliwe

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Sport w insulinooporności

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Ciąża – Warzywa

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Czy bać się pasożytów?

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >