Płatność
Jedyny możliwy sposób płatności to poprzez system , czyli płatność z góry przy zakupie. Po przekierowaniu na bezpieczną, szyfrowaną stronę płatności Przelewy24.pl można wybrać spośród: przelew automatyczny z wybranego banku, karta płatnicza, Pay Pal lub Sky Cash. Dokonanie zakupu i płatności gwarantuje miejsce na szkoleniu/webinarium. Cały system działa automatycznie. Jeśli po zakupie nie nastąpi płatność transakcja zostanie wycofana, a miejsce nie zarezerwowane.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Schemat płatności i maili – poniżej.
Strona płatności:
1. krok
2. krok
Zakup
Aby dokonać zakupu należy wybrać szkolenie lub webinarium w odpowiednim terminie (kliknij: wybierz opcję) i dodać do koszyka. Jednorazowo można dodać zakupu dla siebie kilka szkoleń i webinariów w wybranych terminach. Można dokonać zakupu kilka sztuk tego samego terminu szkolenia czy webinarium (np. dla znajomych, rodziny), wtedy w uwagach należy podać szczegóły typu imiona, nazwiska, emaile, rodzaj szkolenia/webinarium.
Przy zakupie większej ilości szkoleń, klient otrzymuje rabat, który jest liczony automatycznie. Rabaty nie dotyczą webinariów.
Na koniec należy potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie „złóż zamówienie”, uzupełnić dane: adres rozliczeniowy, mail, telefon, uwagi do zamówienia. Ostatnim krokiem jest potwierdzenie zakupu z obowiązkiem zapłaty (należy zapoznać się z regulaminem i zaznaczyć zapoznanie się oraz zgodę o treści „wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. Poinformowano mnie, że po spełnieniu świadczenia utracę prawo odstąpienia od umowy” – więcej o prawie odstąpienia).
Potwierdzając zakup, klient jest przekierowany do systemu płatności .
Dostawa
Dostawa jest bezpłatna ponieważ jest wirtualna. Zakup biletu, nie ma formy fizycznej, tzn. uczestnik nie otrzymuje wydrukowanego biletu. Każdy uczestnik dokonujący zakupu i płatności otrzymuje potwierdzenie na maila, które jest „biletem wstępu”.
Wstęp na webinaria oprócz potwierdzenia mailem – będzie wymagał tokena (hasła cyfrowo – literowego), który będzie przesyłany na adres mailowy w dniu szkolenia do godziny 15:00.
Zapoznaj się ze szczegółami organizacyjnymi i technicznymi:
Płatności – schemat
1. Po zakupie i skutecznej płatności w (krok 1 i 2) zostaniesz przekierowany na stronę:
krok 3
krok 4
Oznacza to, że TWOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE – jesteś na liście!
2. Na swój adres mailowy możesz otrzymać taką informację (zdarza się że nie dojdzie lub wpadnie w spam). Jeśli nie otrzymasz takiej informacji zajrzyj w spam. Jeśli otrzymasz, a status zamówienia jest „w toku” lub „realizowany” – nie martw się – JESTEŚ NA LIŚCIE. Zapoznaj się z informacjami w okienku pod zamówieniem „Dziękujemy za zakup…”
3. Dodatkowo otrzymasz informację z systemu przelewy24:
Po kilku dniach możesz otrzymać wiadomość tego typu, oznacza to że wszystko jest w najlepszym porządku, a nasz pracownik zaktualizował bazę uczestników, ale jeśli nie otrzymasz – pamiętaj JESTEŚ NA LIŚCIE:
Tych informacji możesz szukać
W razie pytań informacji udzieli Justyna Dwojak: 796 122 070 (pn-pt 8:00-16:00)