fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Aktywność fizyczna w autoimmunologii

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Slider

Tagi

Czy aktywność fizyczna w autoimmunologii jest możliwa? Jaką możesz wprowadzić jeśli cierpisz na chorobę autoimmunologiczną? Często źle dobrana aktywność fizyczna sprawia, że nie jesteśmy w stanie osiągnąć wyznaczonych efektów. Znaczącą rolę w tej kwestii ma odżywianie, ale odpowiednio dopasowany trening, jego objętość, intensywność oraz pora, może mieć ogromny wpływ na przyspieszenie rezultatów. Pomimo dobrze zaplanowanych posiłków, zbyt mocno objętościowych, wysiłek będzie działał stresogennie na nasz organizm. Jeśli osoba, która często się stresuje, a dodatkowo dużo ćwiczy, mocno podnosi tym poziom kortyzolu. Podwyższony poziom kortyzolu nie pozwala na progres w treningu i może zaburzać pracę innych hormonów. Z czym to się wiąże? Osoby zajmujące się treningiem rekreacyjnie, nie są świadome zagrożeń jakie niesie ze sobą intensywny trening. W szczególności nieodpowiednia aktywność w chorobach autoimmunologicznych może spowodować, że pogłębimy tylko stan choroby.

Z tego materiału dowiesz się

  • Jak rozpocząć aktywność fizyczną
  • Czy trening w stresie to dobre rozwiązanie
  • Jak trening interwałowy wpływa na organizm
  • Jakie są efekty treningu przy niskokalorycznych dietach
  • Jaki jest wpływ diety i sportu na zdrowie człowieka
  • O równowadze hormonalnej w organizmie 
  • Jak dopasować trening pod konkretne choroby
  • Jaki wpływ na psychikę ma aktywność fizyczna 
  • Czy należy dostosowywać aktywność pod schorzenia autoimmunologiczne
  • Co zrobić, kiedy jest efekt, a czujemy się gorzej
  • Typ sylwetki, indywidualne dopasowanie żywienia i treningu
  • Czym jest objętość i intensywność treningu – istota planowania i modyfikacji treningu
  • Czy sportowcy też mają problemy
  • Jak pracują Twoje hormony i co zaburza ich pracę
  • Co się dzieje, gdy trzymasz dietę i nie możesz schudnąć
  • Jak skutecznie budować masę mięśniową
  • O wpływie regeneracji powysiłkowej

Pliki do pobrania

Aktywność fizyczna w autoimmunologii - prezentacja

Autor



Piotr Sporek
Długość: 2:48:22
Trudność: Średni

119 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Kupuję

Autor

Piotr Sporek
Długość: 2:48:22
Trudność: Średni

119 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Kupuję

Czy aktywność fizyczna w autoimmunologii jest możliwa? Jaką możesz wprowadzić jeśli cierpisz na chorobę autoimmunologiczną? Często źle dobrana aktywność fizyczna sprawia, że nie jesteśmy w stanie osiągnąć wyznaczonych efektów. Znaczącą rolę w tej kwestii ma odżywianie, ale odpowiednio dopasowany trening, jego objętość, intensywność oraz pora, może mieć ogromny wpływ na przyspieszenie rezultatów. Pomimo dobrze zaplanowanych posiłków, zbyt mocno objętościowych, wysiłek będzie działał stresogennie na nasz organizm. Jeśli osoba, która często się stresuje, a dodatkowo dużo ćwiczy, mocno podnosi tym poziom kortyzolu. Podwyższony poziom kortyzolu nie pozwala na progres w treningu i może zaburzać pracę innych hormonów. Z czym to się wiąże? Osoby zajmujące się treningiem rekreacyjnie, nie są świadome zagrożeń jakie niesie ze sobą intensywny trening. W szczególności nieodpowiednia aktywność w chorobach autoimmunologicznych może spowodować, że pogłębimy tylko stan choroby.

Z tego materiału dowiesz się

  • Jak rozpocząć aktywność fizyczną
  • Czy trening w stresie to dobre rozwiązanie
  • Jak trening interwałowy wpływa na organizm
  • Jakie są efekty treningu przy niskokalorycznych dietach
  • Jaki jest wpływ diety i sportu na zdrowie człowieka
  • O równowadze hormonalnej w organizmie 
  • Jak dopasować trening pod konkretne choroby
  • Jaki wpływ na psychikę ma aktywność fizyczna 
  • Czy należy dostosowywać aktywność pod schorzenia autoimmunologiczne
  • Co zrobić, kiedy jest efekt, a czujemy się gorzej
  • Typ sylwetki, indywidualne dopasowanie żywienia i treningu
  • Czym jest objętość i intensywność treningu – istota planowania i modyfikacji treningu
  • Czy sportowcy też mają problemy
  • Jak pracują Twoje hormony i co zaburza ich pracę
  • Co się dzieje, gdy trzymasz dietę i nie możesz schudnąć
  • Jak skutecznie budować masę mięśniową
  • O wpływie regeneracji powysiłkowej

Pliki do pobrania

Aktywność fizyczna w autoimmunologii - prezentacja

Tagi

Podobne tematy

skutecznie schudnąć

Jak skutecznie schudnąć?

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
kurs dietetyka klinicznego

Kurs Dietetyka Klinicznego

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Wariacje z sosem winegret

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
ketoza

Ketoza – paliwo nuklearne

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >