fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Nadciśnienie tętnicze w treningu funkcjonalnym

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Slider

Tagi

Szukasz treningu który poprawi jakość twojego zdrowia? Zastanawiasz się jakie ćwiczenia wpływają na układ dobrze na układ krwionośny naszego ciała? Piotr Sporek - trener personalny prezentuje odpowiedni zestaw ćwiczeń wspierający nasz organizm, przedstawia odpowiednie techniki oraz zabiegi w celu poprawienia regeneracji. Sprawdź!

  • Przy nadciśnieniu tętniczym bardzo ważne jest aby dopasować rodzaj, intensywność i objętość treningu
  • Pozytywne korzyści możemy odnieść stosując trening wytrzymałościowy oraz na poprawę koordynacji nerwowo-mięśniowej
  • Znajomość taśm anatomicznych może poprawić jakość Twojego treningu
  • Trening obwodowy całego ciała poprawi krążenie krwi, podniesie wydolność mięśni oraz odpowiednio dobrane ćwiczenia zwiększą funkcjonalność aparatu ruchu
  • Rolowanie jest istotnym elementem w zwiększeniu mobilności oraz w procesie regeneracji powysiłkowej

Z tego materiału dowiesz się

  • Jak skutecznie ćwiczyć, aby poprawić funkcjonowanie organizmu
  • Jak uskutecznić proces regeneracji po treningowej
  • Jak dopasować intensywność i objętość treningu funkcjonalnego w procesie powrotu do zdrowia
  • Jak wykonywać specjalistyczne ćwiczenia aktywujące mięśnie głębokie i poprawiające krążenie krwi

Autor



Piotr Sporek
Długość: 00:05:26
Trudność: Łatwy

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Autor

Piotr Sporek
Długość: 00:05:26
Trudność: Łatwy

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Szukasz treningu który poprawi jakość twojego zdrowia? Zastanawiasz się jakie ćwiczenia wpływają na układ dobrze na układ krwionośny naszego ciała? Piotr Sporek - trener personalny prezentuje odpowiedni zestaw ćwiczeń wspierający nasz organizm, przedstawia odpowiednie techniki oraz zabiegi w celu poprawienia regeneracji. Sprawdź!

  • Przy nadciśnieniu tętniczym bardzo ważne jest aby dopasować rodzaj, intensywność i objętość treningu
  • Pozytywne korzyści możemy odnieść stosując trening wytrzymałościowy oraz na poprawę koordynacji nerwowo-mięśniowej
  • Znajomość taśm anatomicznych może poprawić jakość Twojego treningu
  • Trening obwodowy całego ciała poprawi krążenie krwi, podniesie wydolność mięśni oraz odpowiednio dobrane ćwiczenia zwiększą funkcjonalność aparatu ruchu
  • Rolowanie jest istotnym elementem w zwiększeniu mobilności oraz w procesie regeneracji powysiłkowej

Z tego materiału dowiesz się

  • Jak skutecznie ćwiczyć, aby poprawić funkcjonowanie organizmu
  • Jak uskutecznić proces regeneracji po treningowej
  • Jak dopasować intensywność i objętość treningu funkcjonalnego w procesie powrotu do zdrowia
  • Jak wykonywać specjalistyczne ćwiczenia aktywujące mięśnie głębokie i poprawiające krążenie krwi

Tagi

Podobne tematy

Jelita – tam zaczyna się twoje zdrowie

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
motoryczne

Przygotowanie motoryczne w piłce nożnej

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
choroby autoimmunologiczne

Choroby autoimmunologiczne

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
odporność

Odporność zaczyna się w jelitach

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >