fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Trening osób z nadwagą

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Slide
Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Tagi

Cierpisz na nadwagę i ćwiczenia fizyczne sprawiają ci trudność? Chcesz spalić tkankę tłuszczową wspomagając dietę? Trener personalny Piotr Sporek prezentuje zestaw ćwiczeń skoncentrowanych na utracie tkanki tłuszczowej, dokładnie przedstawia sposoby dopasowania treningu do własnych możliwości, a także tłumaczy na czym polega trening aerobowy, anaerobowy i obwodowy.

  • Okres adaptacyjny ma istotne znaczenie w treningu osób otyłych
  • Dobór odpowiednich ćwiczeń odciążających aparat ruchu, w okresie adaptacji
  • Intensywny wysiłek lepiej spala tkankę tłuszczową - efekt EPOC
  • Otyłości towarzyszą różne schorzenia, dlatego diagnostyka jest bardzo ważnym elementem

Z tego materiału dowiesz się

  • Jakie ćwiczenia dobrać dla osób otyłych, w okresie adaptacyjnym
  • Jakie są najlepsze ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową
  • O różnicach treningu aerobowego i anaerobowego
  • O zaletach treningu obwodowego
  • Jak dopasować objętość i intensywność wysiłku do naszych możliwości

Autor



Piotr Sporek
Długość: 00:05:33
Trudność: Łatwy

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Autor

Piotr Sporek
Długość: 00:05:33
Trudność: Łatwy

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Cierpisz na nadwagę i ćwiczenia fizyczne sprawiają ci trudność? Chcesz spalić tkankę tłuszczową wspomagając dietę? Trener personalny Piotr Sporek prezentuje zestaw ćwiczeń skoncentrowanych na utracie tkanki tłuszczowej, dokładnie przedstawia sposoby dopasowania treningu do własnych możliwości, a także tłumaczy na czym polega trening aerobowy, anaerobowy i obwodowy.

  • Okres adaptacyjny ma istotne znaczenie w treningu osób otyłych
  • Dobór odpowiednich ćwiczeń odciążających aparat ruchu, w okresie adaptacji
  • Intensywny wysiłek lepiej spala tkankę tłuszczową - efekt EPOC
  • Otyłości towarzyszą różne schorzenia, dlatego diagnostyka jest bardzo ważnym elementem

Z tego materiału dowiesz się

  • Jakie ćwiczenia dobrać dla osób otyłych, w okresie adaptacyjnym
  • Jakie są najlepsze ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową
  • O różnicach treningu aerobowego i anaerobowego
  • O zaletach treningu obwodowego
  • Jak dopasować objętość i intensywność wysiłku do naszych możliwości

Tagi

Podobne tematy

insulinooporność

Insulinooporność – diagnostyka i dieta

Współczesna dieta polega głównie na jedzeniu węglowodanów. Przykładowy jadłospis to rano płatki z mlekiem lub kanapki, na II śniadanie kanapki, drożdżówka, batonik, słodki napój lub owoc. Obiad jest często w przelocie – pierogi na wynos,…

WIĘCEJ >
dieta paleo

Dieta Paleo – co musisz wiedzieć?

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
motoryczne

Przygotowanie motoryczne w piłce nożnej

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
jelita nadwrażliwe

Jelita – candida, nieszczelne, nadwrażliwe

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >