fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Trening osób z nadwagą

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Slider

Tagi

Cierpisz na nadwagę i ćwiczenia fizyczne sprawiają ci trudność? Chcesz spalić tkankę tłuszczową wspomagając dietę? Trener personalny Piotr Sporek prezentuje zestaw ćwiczeń skoncentrowanych na utracie tkanki tłuszczowej, dokładnie przedstawia sposoby dopasowania treningu do własnych możliwości, a także tłumaczy na czym polega trening aerobowy, anaerobowy i obwodowy.

  • Okres adaptacyjny ma istotne znaczenie w treningu osób otyłych
  • Dobór odpowiednich ćwiczeń odciążających aparat ruchu, w okresie adaptacji
  • Intensywny wysiłek lepiej spala tkankę tłuszczową - efekt EPOC
  • Otyłości towarzyszą różne schorzenia, dlatego diagnostyka jest bardzo ważnym elementem

Z tego materiału dowiesz się

  • Jakie ćwiczenia dobrać dla osób otyłych, w okresie adaptacyjnym
  • Jakie są najlepsze ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową
  • O różnicach treningu aerobowego i anaerobowego
  • O zaletach treningu obwodowego
  • Jak dopasować objętość i intensywność wysiłku do naszych możliwości

Autor



Piotr Sporek
Długość: 00:05:33
Trudność: Łatwy

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Autor

Piotr Sporek
Długość: 00:05:33
Trudność: Łatwy

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Cierpisz na nadwagę i ćwiczenia fizyczne sprawiają ci trudność? Chcesz spalić tkankę tłuszczową wspomagając dietę? Trener personalny Piotr Sporek prezentuje zestaw ćwiczeń skoncentrowanych na utracie tkanki tłuszczowej, dokładnie przedstawia sposoby dopasowania treningu do własnych możliwości, a także tłumaczy na czym polega trening aerobowy, anaerobowy i obwodowy.

  • Okres adaptacyjny ma istotne znaczenie w treningu osób otyłych
  • Dobór odpowiednich ćwiczeń odciążających aparat ruchu, w okresie adaptacji
  • Intensywny wysiłek lepiej spala tkankę tłuszczową - efekt EPOC
  • Otyłości towarzyszą różne schorzenia, dlatego diagnostyka jest bardzo ważnym elementem

Z tego materiału dowiesz się

  • Jakie ćwiczenia dobrać dla osób otyłych, w okresie adaptacyjnym
  • Jakie są najlepsze ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową
  • O różnicach treningu aerobowego i anaerobowego
  • O zaletach treningu obwodowego
  • Jak dopasować objętość i intensywność wysiłku do naszych możliwości

Tagi

Podobne tematy

trądzik, pryszcze, twarz, skóra

Trądzik i cera, co jej szkodzi

Jesteś tym co jesz, albo jesteś tym co twój organizm zrobi z jedzeniem. Metabolizm ma wpływ na gospodarkę hormonalną, na pH skóry i łoju, na funkcjonowanie gruczołów łojowych. Hormony same od siebie również mogą mieć…

WIĘCEJ >

Motywacja w treningu sportowym

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
ketoza

Ketoza – paliwo nuklearne

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
jak schudnąć 50kg

Jak schudnąć 50kg

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >