fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Kurs Zdrowego Życia

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Slider

Tagi

Kurs jest w trakcie. Ponowny zakup będzie możliwy od dnia 1.01.2022. Podczas Kursu Zdrowego Życia otrzymasz konkretne wytyczne dotyczące tego co jeść, a czego nie, jak spędzać czas, jak lepiej spać. Wszystkie najważniejsze informacje by żyło się zdrowo! Można powiedzieć, że ten kurs to szeroko pojęta profilaktyka zdrowia, bo na tym właśnie profilaktyka powinna polegać. Na tym by zapobiec lub zmniejszyć szanse choroby w przyszłości. Profilaktyka, to nie badania, które potwierdzają lub zaprzeczają istnieniu choroby, którą następnie można leczyć. Profilaktyka to zapobieganie, to zwiększenie szans na życie w zdrowiu. W tym kursie nie ma informacji o badaniach czy suplementach ponieważ jest to sprawa bardzo indywidualna. Jest zamiast tego dużo konkretów na temat tego co jeść, co i jak ćwiczyć, jak się wysypiać, czy zadbać o zdrowie psychiczne. Prostym językiem, same konkrety! Poniżesz szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych modułów.

Dla kogo jest kurs?

Dla każdego kto chce zachować zdrowie na przyszłość lub je poprawić jeśli nie czuje się obecnie najlepiej. Rady zawarte w kursie pomocne będą dla osób zdrowych, dla dorosłych, dzieci, seniorów, ale również dla osób które chorują i chcę po prostu lepiej zadbać o siebie by wzmocnić organizm w procesie leczenia.

Plan kursu

  1. Dieta dobrych produktów 1:13 (59 min wykład + 14 min Q&A)
  2. Jak rozłożyć posiłki 1:06 (45 min wykład + 21 min Q&A)
  3. Aktywność fizyczna 1:03 (40 min wykład + 23 min Q&A)
  4. Przyroda i zwierzęta 1:04 (50 min wykład + 14 min Q&A)
  5. Zdrowe myśli 0:58 (45 min wykład + 13 min Q&A)
  6. Jak się wysypiać
  7. Jaka dieta jest najskuteczniejsza
  8. Mity dietetyczne
  9. Co tuczy, co odchudza
  10. Co nam szkodzi? – szkodliwe substancje w żywności i otoczeniu
  11. Jak zdrowo żyć – plan działania 30.12.2021, 20:00 – by wejść w nowy rok z nowymi postanowieniami

Szczegóły

  • Dieta dobrych produktów - jakie produkty są najbardziej odżywcze, które z nich warto włączyć do posiłków, o jakie produkty warto oprzeć swój jadłospis, podstawowe składniki odżywcze (białka, tłuszcze, węglowodany, witaminy, minerały), jakie są źródła makroskładników, jak czytać etykiety, jakie składniku wyłączyć przy problemach z jelitami, chorobach autoimmunologicznych czy problemach ze schudnięciem. Dodatkowo: lista zasad na lodówkę, lista dobrych produktów na lodówkę.
  • Jak rozłożyć posiłki - czy jeść śniadanie i o której, czy dieta powinna mieć 2 a może 6 posiłków, o której godzinie zjeść kolację, jak długie przerwy między posiłkami zachować. Ponadto zagadnienia: dieta rozdzielna, intermittent fasting (post przerywany), schematy komponowania posiłków, dlaczego myślenie może powodować tycie, co pić między posiłkami, homeostaza glukozy/insuliny, dlaczego czasami ciężko jest schudnąć, podjadanie, jakie pory są najlepsze na posiłek.
  • Aktywność fizyczna - jaka aktywność jest najlepsza, czy fitness, spacer, a może siłownia. Co ćwiczyć w zależności od celu. Jaka pora jest najlepsza na ćwiczenia. Co to są stany zapalne i jak mądrze zaplanować aktywność fizyczną, czego potrzebuje organizm, jaka jest różnica między treningiem, a ruchem. Co mówią badania na temat pory i intensywności aktywności fizycznej w kontekście wpływu na sen. Praktyczne rady do wdrożenia na co dzień.
  • Przyroda i zwierzęta - co nam daje słońce, trawa, drzewa i jak czerpać z nich energię, co nam dają zwierzęta i jakie są najlepsze dla naszego zdrowia. Jak korzystać z przyrody i się jej nie bać. Jak korzystać ze słońca by nie było szkodliwe. Praktyczne rady dla alergików - hipoalergiczne psy i koty.
  • Zdrowe myśli - jak zadbać o głowę, dlaczego wszystko się zaczyna w głowie, jak można ściągnąć na siebie chorobę pomimo dobrego odżywiania. Ćwiczenia i rytuały dla zdrowej głowy. Co to jest efekt placebo i nocebo, jakie rzeczy są za darmo dla zdrowia, jakie terapie są najbardziej skuteczne w kontekście optymistycznego spojrzenia na świat.
  • Jak się wysypiać - sen to podstawa zdrowia! Ile spać, jak się wysypiać, czy należy robić drzemki, jak długo powinny trwać, o której kłaść się spać i o której wstawać, jak zorganizować sobie sypialnię. Najbardziej przydatne gadżety do mierzenia jakości snu i lepszego wysypiania się.
  • Jaka dieta jest najskuteczniejsza - omówienie dostępnych na rynku diet, za i przeciw, która jest dla kogo, a dla kogo nie jest.
  • Mity dietetyczne - rozwianie tzw. "bujd na resorach", czyli dlaczego cholesterol nie zatka ci żył oraz dlaczego można łączyć ogórka z pomidorem, dlaczego nie każdy może być królikiem i puszcza "bąki" po warzywach. Będzie również o tym dlaczego nie każdy może jeść kiszonki i wielu innych rzeczach.
  • Co tuczy, co odchudza - czy są produkty które źle oddziałują na figurę? a może są takie które w szczególny sposób odchudzają? Jak jeść by zjeść "więcej" a nie przytyć. Które kalorie są lepiej tolerowane, czy kaloria kalorii jest równa?
  • Co nam szkodzi? – szkodliwe substancje w żywności i otoczeniu. Dlaczego zdrowa żywność nie taka zdrowa, dlaczego szkodzą nam garnki ze stali nierdzewnej, plastikowe deski, aluminiowe tacki, spleśniała żywność czy olej roślinny użyty do smażenia.
  • Jak zdrowo żyć – plan działania. Na koniec podsumujemy plan działania na nowy początek, czyli jakie działania wdrożyć w swoje życie. Tabelka do notowania i oznaczania co się udało, a co nie i co należy poprawić.
Zdrowego Życia! Iwona Wierzbicka

Pliki do pobrania

Moduł 1 - Prezentacja z wykładu Dieta dobrych produktów

Moduł 1 - na lodówkę - Dobre produkty

Moduł 1 - na lodówkę - Zasady diety

Moduł 2 - Prezentacja z wykładu Jak rozłożyć posiłki

Moduł 2 - na lodówkę - Dieta rozdzielna

Moduł 2 - na lodówkę - Jak rozłożyć posiłki

Moduł 2 - na lodówkę - Komponowanie posiłków

Moduł 3 - Prezentacja z wykładu Aktywność fizyczna

Moduł 4 - Prezentacja z wykładu Przyroda i zwierzęta

Moduł 5 - Prezentacja z wykładu Zdrowe myśli

Moduł 5 - na lodówkę - Zasady - Zdrowych Myśli

Moduł 5 - na lodówkę - Tabelka - Zdrowe Myśli

Moduł 6 - Prezentacja z wykładu Jak się wysypiać

Moduł 6 - na lodówkę - Zdrowy sen

Autor



Iwona Wierzbicka
Długość: 4:29:08
Trudność: Łatwy

399 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Wyprzedane

Autor

Iwona Wierzbicka
Długość: 4:29:08
Trudność: Łatwy

399 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Wyprzedane

Kurs jest w trakcie. Ponowny zakup będzie możliwy od dnia 1.01.2022. Podczas Kursu Zdrowego Życia otrzymasz konkretne wytyczne dotyczące tego co jeść, a czego nie, jak spędzać czas, jak lepiej spać. Wszystkie najważniejsze informacje by żyło się zdrowo! Można powiedzieć, że ten kurs to szeroko pojęta profilaktyka zdrowia, bo na tym właśnie profilaktyka powinna polegać. Na tym by zapobiec lub zmniejszyć szanse choroby w przyszłości. Profilaktyka, to nie badania, które potwierdzają lub zaprzeczają istnieniu choroby, którą następnie można leczyć. Profilaktyka to zapobieganie, to zwiększenie szans na życie w zdrowiu. W tym kursie nie ma informacji o badaniach czy suplementach ponieważ jest to sprawa bardzo indywidualna. Jest zamiast tego dużo konkretów na temat tego co jeść, co i jak ćwiczyć, jak się wysypiać, czy zadbać o zdrowie psychiczne. Prostym językiem, same konkrety! Poniżesz szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych modułów.

Dla kogo jest kurs?

Dla każdego kto chce zachować zdrowie na przyszłość lub je poprawić jeśli nie czuje się obecnie najlepiej. Rady zawarte w kursie pomocne będą dla osób zdrowych, dla dorosłych, dzieci, seniorów, ale również dla osób które chorują i chcę po prostu lepiej zadbać o siebie by wzmocnić organizm w procesie leczenia.

Plan kursu

  1. Dieta dobrych produktów 1:13 (59 min wykład + 14 min Q&A)
  2. Jak rozłożyć posiłki 1:06 (45 min wykład + 21 min Q&A)
  3. Aktywność fizyczna 1:03 (40 min wykład + 23 min Q&A)
  4. Przyroda i zwierzęta 1:04 (50 min wykład + 14 min Q&A)
  5. Zdrowe myśli 0:58 (45 min wykład + 13 min Q&A)
  6. Jak się wysypiać
  7. Jaka dieta jest najskuteczniejsza
  8. Mity dietetyczne
  9. Co tuczy, co odchudza
  10. Co nam szkodzi? – szkodliwe substancje w żywności i otoczeniu
  11. Jak zdrowo żyć – plan działania 30.12.2021, 20:00 – by wejść w nowy rok z nowymi postanowieniami

Szczegóły

  • Dieta dobrych produktów - jakie produkty są najbardziej odżywcze, które z nich warto włączyć do posiłków, o jakie produkty warto oprzeć swój jadłospis, podstawowe składniki odżywcze (białka, tłuszcze, węglowodany, witaminy, minerały), jakie są źródła makroskładników, jak czytać etykiety, jakie składniku wyłączyć przy problemach z jelitami, chorobach autoimmunologicznych czy problemach ze schudnięciem. Dodatkowo: lista zasad na lodówkę, lista dobrych produktów na lodówkę.
  • Jak rozłożyć posiłki - czy jeść śniadanie i o której, czy dieta powinna mieć 2 a może 6 posiłków, o której godzinie zjeść kolację, jak długie przerwy między posiłkami zachować. Ponadto zagadnienia: dieta rozdzielna, intermittent fasting (post przerywany), schematy komponowania posiłków, dlaczego myślenie może powodować tycie, co pić między posiłkami, homeostaza glukozy/insuliny, dlaczego czasami ciężko jest schudnąć, podjadanie, jakie pory są najlepsze na posiłek.
  • Aktywność fizyczna - jaka aktywność jest najlepsza, czy fitness, spacer, a może siłownia. Co ćwiczyć w zależności od celu. Jaka pora jest najlepsza na ćwiczenia. Co to są stany zapalne i jak mądrze zaplanować aktywność fizyczną, czego potrzebuje organizm, jaka jest różnica między treningiem, a ruchem. Co mówią badania na temat pory i intensywności aktywności fizycznej w kontekście wpływu na sen. Praktyczne rady do wdrożenia na co dzień.
  • Przyroda i zwierzęta - co nam daje słońce, trawa, drzewa i jak czerpać z nich energię, co nam dają zwierzęta i jakie są najlepsze dla naszego zdrowia. Jak korzystać z przyrody i się jej nie bać. Jak korzystać ze słońca by nie było szkodliwe. Praktyczne rady dla alergików - hipoalergiczne psy i koty.
  • Zdrowe myśli - jak zadbać o głowę, dlaczego wszystko się zaczyna w głowie, jak można ściągnąć na siebie chorobę pomimo dobrego odżywiania. Ćwiczenia i rytuały dla zdrowej głowy. Co to jest efekt placebo i nocebo, jakie rzeczy są za darmo dla zdrowia, jakie terapie są najbardziej skuteczne w kontekście optymistycznego spojrzenia na świat.
  • Jak się wysypiać - sen to podstawa zdrowia! Ile spać, jak się wysypiać, czy należy robić drzemki, jak długo powinny trwać, o której kłaść się spać i o której wstawać, jak zorganizować sobie sypialnię. Najbardziej przydatne gadżety do mierzenia jakości snu i lepszego wysypiania się.
  • Jaka dieta jest najskuteczniejsza - omówienie dostępnych na rynku diet, za i przeciw, która jest dla kogo, a dla kogo nie jest.
  • Mity dietetyczne - rozwianie tzw. "bujd na resorach", czyli dlaczego cholesterol nie zatka ci żył oraz dlaczego można łączyć ogórka z pomidorem, dlaczego nie każdy może być królikiem i puszcza "bąki" po warzywach. Będzie również o tym dlaczego nie każdy może jeść kiszonki i wielu innych rzeczach.
  • Co tuczy, co odchudza - czy są produkty które źle oddziałują na figurę? a może są takie które w szczególny sposób odchudzają? Jak jeść by zjeść "więcej" a nie przytyć. Które kalorie są lepiej tolerowane, czy kaloria kalorii jest równa?
  • Co nam szkodzi? – szkodliwe substancje w żywności i otoczeniu. Dlaczego zdrowa żywność nie taka zdrowa, dlaczego szkodzą nam garnki ze stali nierdzewnej, plastikowe deski, aluminiowe tacki, spleśniała żywność czy olej roślinny użyty do smażenia.
  • Jak zdrowo żyć – plan działania. Na koniec podsumujemy plan działania na nowy początek, czyli jakie działania wdrożyć w swoje życie. Tabelka do notowania i oznaczania co się udało, a co nie i co należy poprawić.
Zdrowego Życia! Iwona Wierzbicka

Pliki do pobrania

Moduł 1 - Prezentacja z wykładu Dieta dobrych produktów

Moduł 1 - na lodówkę - Dobre produkty

Moduł 1 - na lodówkę - Zasady diety

Moduł 2 - Prezentacja z wykładu Jak rozłożyć posiłki

Moduł 2 - na lodówkę - Dieta rozdzielna

Moduł 2 - na lodówkę - Jak rozłożyć posiłki

Moduł 2 - na lodówkę - Komponowanie posiłków

Moduł 3 - Prezentacja z wykładu Aktywność fizyczna

Moduł 4 - Prezentacja z wykładu Przyroda i zwierzęta

Moduł 5 - Prezentacja z wykładu Zdrowe myśli

Moduł 5 - na lodówkę - Zasady - Zdrowych Myśli

Moduł 5 - na lodówkę - Tabelka - Zdrowe Myśli

Moduł 6 - Prezentacja z wykładu Jak się wysypiać

Moduł 6 - na lodówkę - Zdrowy sen

Tagi

Podobne tematy

Żywienie osób aktywnych fizycznie

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Jelita – tam zaczyna się twoje zdrowie

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
dieta wspomaga mitochondria

Jaka dieta wspomaga mitochondria?

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
histamina

Histamina – diagnostyka, dieta, suplementacja

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >