fbpx
logo
Szukaj
open close

Motywacja w treningu sportowym

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Slide
Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Tagi

Zastanawiasz się jak znaleźć motywację do treningu? Jakie ćwiczenia są odpowiednie dla twojego poziomu sprawności? Trener personalny Piotr Sporek przedstawia przydatne i skuteczne sposoby na znalezienie motywacji treningowej, a także pokazuje sposoby układania planów treningowych odpowiednio dostosowanych do naszych możliwości. Sprawdź koniecznie!

  • Wyznaczenia celów i realizacja założonych zadań wymaga ich wcześniejszego doprecyzowania
  • Periodyzacja treningu to wyznaczenie celi i realizacja ich według założonego planu
  • Nowe metody i systemy treningowe, są istotne w dostarczaniu nowych bodźców dla organizmu
  • Zmienność treningowa, powinna występować jak najczęściej, to zwiększy motywacje do ciężkiej pracy i zachęci do wyznaczania sobie nowych, bardziej złożonych zadań

Z tego materiału dowiesz się

  • Co jest istotne, aby utrzymać motywacje w treningu i systematycznie trenować
  • Czym jest istota planowania i wyznaczania sobie nowych celów
  • Najciekawsze metody treningowe w kształtowaniu sylwetki
  • Czym jest zadanie dnia? - czyli motywacja na codzienną dawkę aktywności fizycznej
  • Jak dostosować periodyzacje treningu, aby trening nie był monotonny
  • Pełna swoboda ruchu, czyli jak ukierunkować trening na zdrowie, a nie na wynik

Autor



Piotr Sporek
Długość: 00:07:24
Trudność: Średni

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Autor

Piotr Sporek
Długość: 00:07:24
Trudność: Średni

Kup Plan PREMIUM i otrzymaj dostęp do filmu za darmo!

Na okres trwania planu premium

Lub mozesz wykupić dożywotni dostęp do filmu płacąc raz:

9.99 zł

Kupuję

Zastanawiasz się jak znaleźć motywację do treningu? Jakie ćwiczenia są odpowiednie dla twojego poziomu sprawności? Trener personalny Piotr Sporek przedstawia przydatne i skuteczne sposoby na znalezienie motywacji treningowej, a także pokazuje sposoby układania planów treningowych odpowiednio dostosowanych do naszych możliwości. Sprawdź koniecznie!

  • Wyznaczenia celów i realizacja założonych zadań wymaga ich wcześniejszego doprecyzowania
  • Periodyzacja treningu to wyznaczenie celi i realizacja ich według założonego planu
  • Nowe metody i systemy treningowe, są istotne w dostarczaniu nowych bodźców dla organizmu
  • Zmienność treningowa, powinna występować jak najczęściej, to zwiększy motywacje do ciężkiej pracy i zachęci do wyznaczania sobie nowych, bardziej złożonych zadań

Z tego materiału dowiesz się

  • Co jest istotne, aby utrzymać motywacje w treningu i systematycznie trenować
  • Czym jest istota planowania i wyznaczania sobie nowych celów
  • Najciekawsze metody treningowe w kształtowaniu sylwetki
  • Czym jest zadanie dnia? - czyli motywacja na codzienną dawkę aktywności fizycznej
  • Jak dostosować periodyzacje treningu, aby trening nie był monotonny
  • Pełna swoboda ruchu, czyli jak ukierunkować trening na zdrowie, a nie na wynik

Tagi

Podobne tematy

choroby autoimmunologiczne

Choroby autoimmunologiczne

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
podnieś wibracje

Podnieś wibracje – by żyło się milej

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
choroby w gabinecie dietetycznym

Choroby w gabinecie dietetycznym – KDK 24/29

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
insulinooporność

Insulinooporność – diagnostyka i dieta

Współczesna dieta polega głównie na jedzeniu węglowodanów. Przykładowy jadłospis to rano płatki z mlekiem lub kanapki, na II śniadanie kanapki, drożdżówka, batonik, słodki napój lub owoc. Obiad jest często w przelocie – pierogi na wynos,…

WIĘCEJ >