fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Nie samym kurczakiem i ryżem trener żyje

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Tak! Nie samym kurczakiem i ryżem trener powinien żyć! Nie wiem skąd fenomen tego posiłku, ale tym wykładem chcę pokazać, że można jeść inaczej, można jeść mniej, a całodzienna racja pokarmowa będzie dużo bardziej wysycona składnikami odżywczymi i zdecydowanie mniej antyodżywczymi. Czy wiesz, że wątróbka zawiera tyle witamin i minerałów, że może zastąpić multiwitaminę, a jajo może zastąpić chleb? Czy wiesz że cholesterol = testosteron = mięśnie? A także, że możesz zaoszczędzić na syntetycznych suplementach – stosując naturalne zamienniki? Dlaczego nie samym kurczakiem i ryżem? W wykładzie prezentuję konkretne przykłady i tabele z porównaniem składów odżywczych – oceń sam.

Plan prelekcji

  • Przykładowa dieta trenera kulturysty
  • Omówienie co jest nie tak, mity
  • Lepsza propozycja
  • Składniki odżywcze - porównanie
  • Zagrożenia wynikające z "typowej diety"
  • Niedoceniane składniki diety
Zapoznaj się także z artykułem: Dlaczego sportowiec powinien dbać o dietę?

Autor



Iwona Wierzbicka
Długość: 01:27:51
Trudność: Łatwy

39 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Dodaj do koszyka

Autor

Iwona Wierzbicka
Długość: 01:27:51
Trudność: Łatwy

39 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Dodaj do koszyka

Tak! Nie samym kurczakiem i ryżem trener powinien żyć! Nie wiem skąd fenomen tego posiłku, ale tym wykładem chcę pokazać, że można jeść inaczej, można jeść mniej, a całodzienna racja pokarmowa będzie dużo bardziej wysycona składnikami odżywczymi i zdecydowanie mniej antyodżywczymi. Czy wiesz, że wątróbka zawiera tyle witamin i minerałów, że może zastąpić multiwitaminę, a jajo może zastąpić chleb? Czy wiesz że cholesterol = testosteron = mięśnie? A także, że możesz zaoszczędzić na syntetycznych suplementach – stosując naturalne zamienniki? Dlaczego nie samym kurczakiem i ryżem? W wykładzie prezentuję konkretne przykłady i tabele z porównaniem składów odżywczych – oceń sam.

Plan prelekcji

  • Przykładowa dieta trenera kulturysty
  • Omówienie co jest nie tak, mity
  • Lepsza propozycja
  • Składniki odżywcze - porównanie
  • Zagrożenia wynikające z "typowej diety"
  • Niedoceniane składniki diety
Zapoznaj się także z artykułem: Dlaczego sportowiec powinien dbać o dietę?

Tagi

Podobne tematy

dlaczego nie mogę schudnąć

Dlaczego nie mogę schudnąć?

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
odporność

Odporność dziecka – jak ją wzmocnić

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Ciąża – Interpretacja badań

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >

Sport w insulinooporności

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >