fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Moje śniadanie – co jem i o której godzinie jem?

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietę!

Slider

Tagi

Moje śniadanie – co jem i o której godzinie jem?

sniadania-iwona-wierzbicka-ajwendieta-083411

Głównymi składnikami moich śniadań są: jaja, mięso, frankfurterki oraz parówki. Tak, czasami mam dość takich śniadań, ale… moje poranki wyglądają tak jak opisałam tutaj: Jak ogarnąć poranek w godzinę? A poza tym jak mam być szczera wolę sobie pobiegać, poleżeć, albo nic porobić niż gotować, dlatego moją dietę ograniczam do prostoty.

Całe szczęście, że moja mamusia i teściowa świetnie gotują, a zatem moja lodówka zawsze jest bogata w słoiczki z pysznościami. Oczywiście, że w domu mam wolnowar, wyciskarkę, blender, robot kuchenny itd… ale jakoś do kuchni mnie tak nie przyciąga jak do gabinetu dietetycznego.

No wszystkich talentów nie można posiadać, bo mogłoby ich zabraknąć dla innych 🙂

Śniadanie – najważniejszy posiłek

Okazuje się, że nie! Wcale nie trzeba jeść śniadań. Najlepiej jeść wtedy kiedy poczuje się głód i ja tak przeważnie robię. Gdy mam luźniejszy dzień zaczynam od kawy, a śniadanie zjadam koło 10:00-11:00. Kiedy idę do gabinetu śniadanie zjadam bardziej z rozsądku niż ochoty o godzinie 7:00.

Czy biegam, czy nie ćwiczę zwykle zjadam śniadanie białkowo – tłuszczowe. Niezwykle rzadko się zdarza, że na śniadanie zjadam jakieś węglowodany. Przykład mojego biegania i posiłku potreningowego znajdziesz w artykule Dieta niskowęglowodanowa, a trenowanie. Kiedy śniadanie zjadam o 7:00 to obiad jest o 13:00, a kolacja o 19:00, natomiast kiedy śniadanie mam o 10:00/11:00 to zwykle zjadam tylko dwa posiłki, czyli obiado-kolacja jest o 16:00/17:00.

Wasze pytania – moje odpowiedzi

  • tak, najadam się tym
  • nie, nie czuję głodu między posiłkami
  • jem tyle ile mi podpowiada organizm
  • tak, mam siłę na trening
  • tak kawa może być niezdrowa, ale są osoby którym na pusty żołądek nie szkodzi
  • tak jem parówki – serio, serio, bo lubię, bo są szybkie w przygotowaniu
  • tak wiem, że nie każda parówka ma dobry skład
  • tak czasami mam dość parówek, ale po chlebie czuję się fatalnie
  • czuję się świetnie, do póki nikt mi nie powie że źle wyglądam to chyba uznam że nie jest źle, no i chyba jest ok, patrząc na moje pomiary (mięśnie z powietrza nie rosną) – zobacz tutaj!
  • tak, mam stwierdzoną nietolerancję na jaja ale kiedy je jem to czuję się dobrze
  • tak, zjadam czasami 10 jajek sama
  • tak, czasami jem bardzo mało (to dokładnie tak jak dzieci, raz więcej, a raz mniej)
  • nie, nie liczę kalorii
  • nie, nie liczę makroskładników
  • jem tak jak mi intuicja podpowiada
  • jak mam ochotę na czita – to jem, nawet jak się będę po tym źle czuła, zjem i już (np. moje 7 kromek)
  • tak, czasami nie jem warzyw bo nie mam na nie ochoty
  • tak, łączę pomidora z ogórkiem i nie boję się askorbinazy
  • tak, piję kawę przed śniadaniem
  • tak, czasami połączę i namieszam i nie stosuję diety rozdzielnej
  • tak, czasami jem żółty ser i zwykle się po nim źle czuję
  • tak, czasami łamię swoje zasady i co z tego?
  • nie, nie będę się odnosiła i dementowała 🙂

Moje śniadania

  1. Gulasz z wolnowaru, warzywa (ogórek, sałata, pomidor, kalarepa)

2. Pulpety i ogórek kiszony

3. Parówki, kiełbasa, frankfurterki, kapusta pekińska z octem i oliwą, kłącze tataraku zaparzone

4. Parówki, masło, szczypiorek, ogórki kiszone

5. Parówki, warzywa (rzodkiewka, sałata, szczypior, koper, ocet jabłkowy, oliwa)

6. Jaja na miękko, warzywa (rukola, pomidor, papryka, rzodkiewka, ser żółty, oliwa, ocet jabłkowy)

7. Parówki, frankfurterki, ser żółty, ser pleśniowy, keczup, musztarda

8. Jaja na miękko, smażony boczek, sałata, pomarańcza

9. Sałatka śledziowa (poświąteczna) na sałacie

10. Wołowina smażona, jajo na twardo, warzywa

11. Parówki, szparagi, niedojrzałe kolby kukurydzy

12. Jajecznica z dużą ilością masła, warzywa

13. Frankfurterki, keczup, musztarda

Autor



Iwona Wierzbicka

Głównymi składnikami moich śniadań są: jaja, mięso, frankfurterki oraz parówki. Tak, czasami mam dość takich śniadań, ale… moje poranki wyglądają tak jak opisałam tutaj: Jak ogarnąć poranek w godzinę? A poza tym jak mam być szczera wolę sobie pobiegać, poleżeć, albo nic porobić niż gotować, dlatego moją dietę ograniczam do prostoty.

Całe szczęście, że moja mamusia i teściowa świetnie gotują, a zatem moja lodówka zawsze jest bogata w słoiczki z pysznościami. Oczywiście, że w domu mam wolnowar, wyciskarkę, blender, robot kuchenny itd… ale jakoś do kuchni mnie tak nie przyciąga jak do gabinetu dietetycznego.

No wszystkich talentów nie można posiadać, bo mogłoby ich zabraknąć dla innych 🙂

Śniadanie – najważniejszy posiłek

Okazuje się, że nie! Wcale nie trzeba jeść śniadań. Najlepiej jeść wtedy kiedy poczuje się głód i ja tak przeważnie robię. Gdy mam luźniejszy dzień zaczynam od kawy, a śniadanie zjadam koło 10:00-11:00. Kiedy idę do gabinetu śniadanie zjadam bardziej z rozsądku niż ochoty o godzinie 7:00.

Czy biegam, czy nie ćwiczę zwykle zjadam śniadanie białkowo – tłuszczowe. Niezwykle rzadko się zdarza, że na śniadanie zjadam jakieś węglowodany. Przykład mojego biegania i posiłku potreningowego znajdziesz w artykule Dieta niskowęglowodanowa, a trenowanie. Kiedy śniadanie zjadam o 7:00 to obiad jest o 13:00, a kolacja o 19:00, natomiast kiedy śniadanie mam o 10:00/11:00 to zwykle zjadam tylko dwa posiłki, czyli obiado-kolacja jest o 16:00/17:00.

Wasze pytania – moje odpowiedzi

  • tak, najadam się tym
  • nie, nie czuję głodu między posiłkami
  • jem tyle ile mi podpowiada organizm
  • tak, mam siłę na trening
  • tak kawa może być niezdrowa, ale są osoby którym na pusty żołądek nie szkodzi
  • tak jem parówki – serio, serio, bo lubię, bo są szybkie w przygotowaniu
  • tak wiem, że nie każda parówka ma dobry skład
  • tak czasami mam dość parówek, ale po chlebie czuję się fatalnie
  • czuję się świetnie, do póki nikt mi nie powie że źle wyglądam to chyba uznam że nie jest źle, no i chyba jest ok, patrząc na moje pomiary (mięśnie z powietrza nie rosną) – zobacz tutaj!
  • tak, mam stwierdzoną nietolerancję na jaja ale kiedy je jem to czuję się dobrze
  • tak, zjadam czasami 10 jajek sama
  • tak, czasami jem bardzo mało (to dokładnie tak jak dzieci, raz więcej, a raz mniej)
  • nie, nie liczę kalorii
  • nie, nie liczę makroskładników
  • jem tak jak mi intuicja podpowiada
  • jak mam ochotę na czita – to jem, nawet jak się będę po tym źle czuła, zjem i już (np. moje 7 kromek)
  • tak, czasami nie jem warzyw bo nie mam na nie ochoty
  • tak, łączę pomidora z ogórkiem i nie boję się askorbinazy
  • tak, piję kawę przed śniadaniem
  • tak, czasami połączę i namieszam i nie stosuję diety rozdzielnej
  • tak, czasami jem żółty ser i zwykle się po nim źle czuję
  • tak, czasami łamię swoje zasady i co z tego?
  • nie, nie będę się odnosiła i dementowała 🙂

Moje śniadania

  1. Gulasz z wolnowaru, warzywa (ogórek, sałata, pomidor, kalarepa)

2. Pulpety i ogórek kiszony

3. Parówki, kiełbasa, frankfurterki, kapusta pekińska z octem i oliwą, kłącze tataraku zaparzone

4. Parówki, masło, szczypiorek, ogórki kiszone

5. Parówki, warzywa (rzodkiewka, sałata, szczypior, koper, ocet jabłkowy, oliwa)

6. Jaja na miękko, warzywa (rukola, pomidor, papryka, rzodkiewka, ser żółty, oliwa, ocet jabłkowy)

7. Parówki, frankfurterki, ser żółty, ser pleśniowy, keczup, musztarda

8. Jaja na miękko, smażony boczek, sałata, pomarańcza

9. Sałatka śledziowa (poświąteczna) na sałacie

10. Wołowina smażona, jajo na twardo, warzywa

11. Parówki, szparagi, niedojrzałe kolby kukurydzy

12. Jajecznica z dużą ilością masła, warzywa

13. Frankfurterki, keczup, musztarda

Autor

Iwona Wierzbicka
1 lutego 2018

Tagi

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.

Podobne tematy

mąka migdałowa

Dlaczego mąka migdałowa nie nadaje się do wypieków?

Ponieważ zawiera za dużo kwasów tłuszczowych wielonienasyconych, które są niestabilne termicznie i atmosferycznie. Jeśli ktoś jest fanem orzechów lub pestek, najlepiej jeśli będzie je spożywał je w formie pierwotnej.

WIĘCEJ >
detoks

Detoks – zadbaj, by organizm sam się oczyszczał

O tym, że żywność jest kiepskiej jakości, nie trzeba specjalnie przypominać. Skoro tak jest, zadbaj o swój detoks! Jeśli chodzi o mięso, to wiadomo – antybiotyki. Z kolei rośliny to niewielkie ilości witamin i minerałów, glifosat, GMO, sztuczne nawozy, wielokrotne opryski…

WIĘCEJ >

Jak usunąć toksyny z warzyw?

Jak jeść zdrowiej, zmniejszyć ilość toksyn w warzywach i sprawić, by zielona sałata była bardziej odżywcza? Sprawdź, jak usunąć toksyny z warzyw. Rośliny akumulują azotany głównie w liściach oraz w organach spichrzowych. Dlatego trzeba uważać…

WIĘCEJ >
Dieta a emocjonalność u dzieci

Dieta a emocjonalność u dzieci

Badania opublikowane przez Food Standards Agency (FSA) we wrześniu 2007r. wykazały, że mieszanki sztucznych barwników z benzoesanem sodu mogą wpływać na nadpobudliwość u dzieci. Szacuje się, że 30% dzieci z ADHD można wyleczyć tylko za

WIĘCEJ >