fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Sen – wszystko, co musisz wiedzieć

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietą!

Slider

Tagi

Jeżeli przyjąć, że średnia życia to 78 lat, 25 z nich spędzimy, śpiąc. Zdrowy sen powinien trwać 7–8 godzin. Najkorzystniej byłoby funkcjonować według zegara biologicznego, czyli wstawać, gdy pojawia się słońce, i zasypiać, gdy robi się ciemno, a do tego codziennie tak samo, o tej samej porze. Nowoczesny styl życia, przewlekły stres, siedzący tryb życia i brak snu przyczyniają się do wydzielania kortyzolu i zwiększają gromadzenie tkanki tłuszczowej. Konsekwencją niedosypiania jest zespół metaboliczny, insulinooporność i cukrzyca typu 2. W ostatnich latach wzrosła liczba osób z depresją i popełniających samobójstwa, co psychologowie wiążą również z przewlekłym stresem oraz brakiem snu. Deregulacji ulega również gospodarka hormonalna. Osoby niewyspane są bardziej drażliwe, podatne na negatywny przekaz, mają problem z koncentracją, ale również odpornością organizmu.

Z tego materiału dowiesz się

  • Dlaczego sen jest ważny
  • Czy istnieją sowy i skowronki
  • Co na to genetyka
  • Co na to praktyka
  • Niebieskie światło i spektrum światła
  • Rytm dobowy
  • Księżyc – słońce
  • Okulary blokujące niebieskie światło
  • Materac, poduszka
  • Kołdra obciążająca
  • Zatyczki
  • Prześcieradła uziemiające
  • Jak spać lepiej
  • Co przeszkadza
  • Suplementy i zioła wspomagające sen
  • Aromaterapia
  • Muzyko-terapia
  • Przydatne akcesoria ułatwiające relaks i sen

Zapraszam – Iwona Wierzbicka

Pliki do pobrania

Prezentacja pdf do materiału video - Sen

Autor



Iwona Wierzbicka
Długość: 1:51:13
Trudność: Łatwy

89 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Kupuję

Autor

Iwona Wierzbicka
Długość: 1:51:13
Trudność: Łatwy

89 zł

jednorazowa opłata za dożywotni dostęp do filmu

Kupuję

Jeżeli przyjąć, że średnia życia to 78 lat, 25 z nich spędzimy, śpiąc. Zdrowy sen powinien trwać 7–8 godzin. Najkorzystniej byłoby funkcjonować według zegara biologicznego, czyli wstawać, gdy pojawia się słońce, i zasypiać, gdy robi się ciemno, a do tego codziennie tak samo, o tej samej porze. Nowoczesny styl życia, przewlekły stres, siedzący tryb życia i brak snu przyczyniają się do wydzielania kortyzolu i zwiększają gromadzenie tkanki tłuszczowej. Konsekwencją niedosypiania jest zespół metaboliczny, insulinooporność i cukrzyca typu 2. W ostatnich latach wzrosła liczba osób z depresją i popełniających samobójstwa, co psychologowie wiążą również z przewlekłym stresem oraz brakiem snu. Deregulacji ulega również gospodarka hormonalna. Osoby niewyspane są bardziej drażliwe, podatne na negatywny przekaz, mają problem z koncentracją, ale również odpornością organizmu.

Z tego materiału dowiesz się

  • Dlaczego sen jest ważny
  • Czy istnieją sowy i skowronki
  • Co na to genetyka
  • Co na to praktyka
  • Niebieskie światło i spektrum światła
  • Rytm dobowy
  • Księżyc – słońce
  • Okulary blokujące niebieskie światło
  • Materac, poduszka
  • Kołdra obciążająca
  • Zatyczki
  • Prześcieradła uziemiające
  • Jak spać lepiej
  • Co przeszkadza
  • Suplementy i zioła wspomagające sen
  • Aromaterapia
  • Muzyko-terapia
  • Przydatne akcesoria ułatwiające relaks i sen

Zapraszam – Iwona Wierzbicka

Pliki do pobrania

Prezentacja pdf do materiału video - Sen

Tagi

Podobne tematy

Zaburzenia hormonalne u kobiet i mężczyzn

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
insulinooporność - jak sobie poradzić

Insulinooporność – dieta i styl życia w 5 prostych krokach

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
odporność organizmu

Wzmocnij odporność organizmu

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >
mgła mózgowa

Mgła mózgowa – popraw jakość swojego myślenia

Chcesz zobaczyć więcej? Ta treść premium jest dostępna za dodatkową opłatą. Wykup dostęp i zobacz całość!

WIĘCEJ >