fbpx
logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Jak schudnąć, kiedy nic nie działa?

Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietę!

Slider

Tagi

Jak schudnąć, kiedy nic nie działa?

jak-schudnac-kiedy-nic-nie-dziala

Zmagasz się z dużą otyłością i masz trudność w wykonywaniu codziennych czynności? Chcesz schudnąć, ale dotąd podjęte kroki nie przynoszą efektu? Ten tekst i ta dieta są dla Ciebie. Dowiedz się, jak schudnąć.

Często słyszę, że ktoś na diecie jest głodny i stale myśli o jedzeniu. Jak działa myślenie o jedzeniu – każdy wie, kiedy czeka na obiad i ślina zaczyna się wydzielać w większych ilościach.

Marzenia

Marzenia osób otyłych są czasami dla wielu osób czymś powszechnym i codziennym i nie traktujemy tego jak coś wyjątkowego. Można:

  • wreszcie kupić sobie rower i na nim jeździć,
  • pójść na spacer,
  • zapiąć kozaki,
  • wysiąść z samochodu o własnych siłach,
  • zejść bez strachu po schodach,
  • wsiąść do windy pełnej ludzi i nie widzieć napisu „overload”.

Zrezygnuj ze zbóż i cukru

Czasami, kiedy widzę osobę otyłą, mam ochotę się zatrzymać i powiedzieć, że znam proste rozwiązanie, które może pomóc. Wystarczy zrezygnować ze zbóż i cukru, czyli m.in. chleba, makaronu, kasz. To wydaje się proste, ale myślę, że wiele osób tkwi w jakichś mitach albo nie wie, że rozwiązanie jest w zasięgu ręki.

Co nas powstrzymuje? Przekonania typu:

To oczywiście mity. Odnosiłam się do nich m.in. w wielu filmach na YouTube.

Wiele osób tkwi w otyłości, która generuje mnóstwo dolegliwości zdrowotnych, jak również zdecydowanie obniża jakość życia. Głupotą jest przecież oczekiwać innych efektów, gdy robimy stale to samo – trening i kolejna dieta niskokaloryczna, jedzenie pięciu posiłków dziennie i chlebków typu wafle ryżowe.

Czas na zmiany

Przede wszystkim zrezygnuj ze zbóż! Spróbuj przez trzy miesiące, oceń swoje samopoczucie, wagę, wyniki badań krwi. Pamiętaj, by do posiłków wrzucać sporo warzyw.



Jedz tylko to, co jest na tej liście i nie pytaj, czy wolno to, czy tamto. Wolno tylko to, co jest napisane – tylko taka obróbka termiczna, tylko trzy posiłki, tylko woda do picia i ewentualnie kawa, jeśli lubisz. Żadnych ziół, herbat, makaronów, chlebka, nabiału, roślin strączkowych itd. Nie wolno smażyć!

Te zalecenia są przeznaczone do stosowania przez osoby o dużej otyłości, które próbowały już wszystkiego, a na dietach czują się głodne. Przed zastosowaniem zaleceń warto się skonsultować z dietetykiem klinicznym. Przez cały okres należy prowadzić dzienniczek żywieniowy, czyli zapisywać wszystko, co jest zjadane. Do posiłków należy dokładać dużą ilość warzyw.

To może Cię zainteresować:

Prawa autorskie – zapoznaj się!

Autor



Iwona Wierzbicka

Zmagasz się z dużą otyłością i masz trudność w wykonywaniu codziennych czynności? Chcesz schudnąć, ale dotąd podjęte kroki nie przynoszą efektu? Ten tekst i ta dieta są dla Ciebie. Dowiedz się, jak schudnąć.

Często słyszę, że ktoś na diecie jest głodny i stale myśli o jedzeniu. Jak działa myślenie o jedzeniu – każdy wie, kiedy czeka na obiad i ślina zaczyna się wydzielać w większych ilościach.

Marzenia

Marzenia osób otyłych są czasami dla wielu osób czymś powszechnym i codziennym i nie traktujemy tego jak coś wyjątkowego. Można:

  • wreszcie kupić sobie rower i na nim jeździć,
  • pójść na spacer,
  • zapiąć kozaki,
  • wysiąść z samochodu o własnych siłach,
  • zejść bez strachu po schodach,
  • wsiąść do windy pełnej ludzi i nie widzieć napisu „overload”.

Zrezygnuj ze zbóż i cukru

Czasami, kiedy widzę osobę otyłą, mam ochotę się zatrzymać i powiedzieć, że znam proste rozwiązanie, które może pomóc. Wystarczy zrezygnować ze zbóż i cukru, czyli m.in. chleba, makaronu, kasz. To wydaje się proste, ale myślę, że wiele osób tkwi w jakichś mitach albo nie wie, że rozwiązanie jest w zasięgu ręki.

Co nas powstrzymuje? Przekonania typu:

To oczywiście mity. Odnosiłam się do nich m.in. w wielu filmach na YouTube.

Wiele osób tkwi w otyłości, która generuje mnóstwo dolegliwości zdrowotnych, jak również zdecydowanie obniża jakość życia. Głupotą jest przecież oczekiwać innych efektów, gdy robimy stale to samo – trening i kolejna dieta niskokaloryczna, jedzenie pięciu posiłków dziennie i chlebków typu wafle ryżowe.

Czas na zmiany

Przede wszystkim zrezygnuj ze zbóż! Spróbuj przez trzy miesiące, oceń swoje samopoczucie, wagę, wyniki badań krwi. Pamiętaj, by do posiłków wrzucać sporo warzyw.



Jedz tylko to, co jest na tej liście i nie pytaj, czy wolno to, czy tamto. Wolno tylko to, co jest napisane – tylko taka obróbka termiczna, tylko trzy posiłki, tylko woda do picia i ewentualnie kawa, jeśli lubisz. Żadnych ziół, herbat, makaronów, chlebka, nabiału, roślin strączkowych itd. Nie wolno smażyć!

Te zalecenia są przeznaczone do stosowania przez osoby o dużej otyłości, które próbowały już wszystkiego, a na dietach czują się głodne. Przed zastosowaniem zaleceń warto się skonsultować z dietetykiem klinicznym. Przez cały okres należy prowadzić dzienniczek żywieniowy, czyli zapisywać wszystko, co jest zjadane. Do posiłków należy dokładać dużą ilość warzyw.

To może Cię zainteresować:

Prawa autorskie – zapoznaj się!

Autor

Iwona Wierzbicka
27 grudnia 2017

Tagi

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.

Podobne tematy

czy mięso jest rakotwórcze

Czy mięso jest rakotwórcze? Manipulacje Big Farm

Gdybym zrobiła ankietę, co nas zabija, to na pewno usłyszałabym, że czerwone mięso i cholesterol. Ale to nieprawda! Poważnie, nie chce mi się stale tłumaczyć, bo jak to ktoś mądrze powiedział wyśmianie jest pierwszym i ostatnim argumentem głupca…….

WIĘCEJ >
śmietana, nabiał

Śmietana – co się w niej kryje?

Kiedyś zachciało mi się jagód z cukrem i śmietaną :) Z moją manią zerkania na etykiety miałam problem znaleźć choć jedną z "normalnym" jak to przystało na śmietanę składem. Oto jedna z nich, zawiera: skrobię

WIĘCEJ >

Insulina – metformina – glukoza

W insulinooporności posiłki powinny być rzadko, ale dość duże. Czyli śniadanie, obiad i kolacja. Czasami proponuję drugie śniadanie. W menu głównie mięso, jaja i warzywa. Czasami kasza lub jakiś owoc, w bardzo umiarkowanych ilościach z

WIĘCEJ >
wyczerpanie nadnerczy

Wyczerpanie nadnerczy – 46 symptomów

Uważacie się za sowę? A to po prostu zaburzenie pracy nadnerczy, które nie wydzielają odpowiedniej ilości porannego kortyzolu, natomiast wieczorem zaczynają pracować intensywniej. Zwiększone wydzielanie wieczornej insuliny i zaburzenia produkcji melatoniny

WIĘCEJ >